19 juli 2017

trotse eigenaar Cubaans fototoestel

Mijn huisgenoten zijn gisteren thuisgekomen van hun reis naar Cuba. Hiermee is er een einde gekomen aan mijn 14-daagse vakantierust, die me heel goed heeft gedaan. Ze hadden straffe verhalen bij, heel wat foto's die met de smartphone werden genomen (zie Che hiernaast) en wat ziektes die heen en weer geloop naar ons toilet veroorzaakten. Veel vuile was ook. 't Belangrijkste dat ik onthouden heb: Cuba is een enorm groen en natuurrijk land en... de reis zou niks voor mij zijn geweest.

Mijn vrouw zou mijn vrouw niet zijn als ze ginds niet een klein beetje ook aan mij heeft gedacht. Samen met de kinderen heeft ze een Cubaans fototoestel voor mij gekocht, merkloos weliswaar, maar nog wel met een echt kijk-eens-naar-het-vogeltje-euh-vogeltje.



Het handzame toestel heeft een eindeloze, niet-functionerende flits.


Met een hendeltje kan je het "vogeltje" komen laten piepen.
Nu nog uitvlooien waar die geheugenkaart precies zit.

6 opmerkingen:

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.