17 juni 2017

blijft knap


Ik val in herhaling. So what? Ook deze morgen werd een jonge blauwe glazenmaker geboren. Als ik de larvehuiden tel, moet het dit jaar de zesde of zevende in rij zijn. Vandaag heb ik wat meer tijd om de boreling op te volgen. Vrije tijd, het is goud waard. Maar ... er is nog goed nieuws al kan ik het je niet tonen. Bij mijn ochtendwandeling ontmoette ik een groep jonge goudhaantjes, ons allerkleinste vogeltje. Ze vertoefden in de buurt van de zwemvijver. Hier kunnen ze in de ondiepe gedeeltes een bad pakken en drinken. Als het nu ook nog eens flink zou regenen, dan kan de dag niet meer stuk. 

jonge blauwe glazenmaker

...... van de zijkant gezien, de kleuren wat afgezwakt en een kadertje erbij:



2 opmerkingen:

  1. Wel zolang als het geen herhalingen van FC de Kampioenen zijn, maar leuke beelden zoals deze, vind ik herhalingen dik OK.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.