2 mei 2017

groene stinkwants


Een van de allerlaatste foto's met mijn sony-camera RX 100.
Van hetzelfde model is intussen reeds Mark V op de markt gebracht.
Zelf had ik het basismodel (Mark I). Mark III is al redelijk betaalbaar.
Zeker het overwegen waard want qua detaillering en macro-opnames
moet mijn oudere Canon ver achterblijven. 
Een alternatief is dat ik investeer in lenzen voor mijn systeemcamera (sony a6000). 
Maar ik ben zo gewend aan het gemak van mijn kleine pocket-camera.
Dat wordt wat nachtjes bezinnen. 



2 opmerkingen:

  1. Ik vraag me ook af of ik moet investeren in lenzen voor mijn systeemcamera. Als ik de resultaten zo zie van jouw compactcamera zou ik er bijna zo eentje aanschaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kiezen is verliezen, zeggen ze altijd. Maar ik vermoed wel dat de beelden met een Sony A6000 nog net iets beter gaan zijn

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.