1 maart 2017

binnenkort in de brievenbus

foto: Dirk Camps (met mijn kodak)

Groen Tessenderlo is terug tot leven gewekt en dat is een goede zaak. Ik duim voor ze en hoop dat de komende gemeenteraadsverkiezingen eindelijk eens nog eens wat groenen naar het Loois gemeentehuis sturen. Het is geleden van 1994 dat de ecologische stem er nog gehoord werd. Tot op heden blijf ik, jammer genoeg, de enige 'groene' * die ooit in het muffe Tessenderlo verkozen werd. Daarom is het niet zo verrassend dat de redactie van het nieuwe krantje me onlangs kwam opzoeken voor een babbel en een korte reportage. Ik was aangenaam verrast door de invalshoek: mijn ecologische tuin en de blog waarmee ik toch al meer dan 12 jaar een piepklein hoekje van het wereldwijde web kleur geef. Nu ben ik natuurlijk benieuwd hoe het er op papier gaat uitzien. 't Boerenbelang overtreffen is evenwel onmogelijk, dat was een huzarenstuk.

(* De verkiezingen van oktober 1988 leverde 1 zetel op voor Agalev. Onze campagne kostte in die tijd 15.000 frank of zo'n 375 euro.)


Onze groep van 1988


1 opmerking:

  1. Ik supporter voor de frisgroene dapperen! En ben benieuwd naar het krantje...

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.