28 april 2005

en... springen maar.

Ik heb deze week een trampoline in mekaar gestoken. Zoals wel meer was de handleiding enkel in het Engels en de duidelijkheid liet eens te meer te wensen over. Dan maar mijn logisch denken aangesproken. Na vijf uren geboord (sommige gaten klopten niet!), gevezen en veren opgespannen te hebben, was de trampoline gebruiksklaar. Ik heb ze achter in de tuin geplaatst onder de drie eiken zodat er in de zomer een aangename schaduw heerst.

Gisteren had Loes (mijn oudste) voor haar schoolvrienden een verjaardagsfeestje georganiseerd en dan komt zo'n trampoline erg goed van pas. De kinderen zijn er gek van en het was dan ook aanschuiven geblazen. 110 kg is het maximale draagvermogen en dus werd er voor de 20 feestvierders een beurtrol ingevoerd. Bovendien is het voor de kinderen prima lichaamsbeweging waardoor ze ook opmerkelijk beter slapen.

En als de kinderen blij zijn, zijn wij dat ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel om een reactie achter te laten. Als je opteert om als 'Anoniem' te reageren omdat dit het eenvoudigst is, wil je dan je opmerking wel besluiten met je voornaam/naam? Het is plezant om te weten wie mijn blog bezoekt en reageert. Even simpel als 'Anoniem' is 'Naam/URL'. Van die URL hoef je je niks aan te trekken, je vult gewoon je naam of roepnaam of alias in en ... hopsakee, dat werkt ook. Merci.